saltar al contingut principal
URV

Concert

Concert Orquestra Simfònica URV, a Santa Coloma de Queralt

Santa Coloma de Queralt Teatre Municipal L'estrella Google Maps

19:30 h

Amb motiu de l’acte de lliurament dels Premis d’Honor de la Conca de Barberà 2026, l’Orquestra Simfònica de la URV oferirà un concert previ amb entrada lliure. L’actuació la durà a terme tota la formació, sota la direcció de Miquel Massana. 

L'Orquestra XVI-XXI va néixer la temporada 1999-2000 sota la direcció de Markus Schikora formada pels diferents col·lectius de la Universitat. Aquella petita formació va esdevenir amb el temps l'Orquestra Simfònica de la URV i d'aleshores ençà s'ha centrat sobretot en aquest repertori, sempre amb un accent posat en compositors i intèrprets del nostre país. A tall d'exemple, ha actuat amb artistes com Albert Guinovart, Josep Colomé, Anna Urpina o Anna d'Ivori i ha estrenat obres de Joan Guinjoan, Carlota Baldrís, Marc Migó o Elies Espí.

Des de la temporada 2018-2019 Miquel Massana és el director artístic i musical d'una formació que actualment compta amb seixanta músics i que s'ha convertit en una de les orquestres universitàries de referència.

Concert organitzat pel Consell Comarcal de la Conca de Barberà amb la col·laboració de les seus del Campus Extens a la Conca de Barberà i a Santa Coloma de Queralt.


Comparteix