Universitat Rovira i Virgili

Altres activitats

Agenda Iubilo URV

Conferència

Conferència de Iubilo: "Circumstàncies que envolten el Document de Voluntats Anticipades. Preguntes i respostes"

Reus Facultat de Medicina i Ciències de la Salut Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, C. Sant Llorenç 21, Reus

18:30 h

El propvinent 10 de juny, a les 18:30 h, l'aula Magna de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut a Reus acollirà la conferència:

Circumstàncies que envolten el Document de Voluntats Anticipades. Preguntes i respostes

A càrrec d'Eduard Prats, metge especialista en aparell digestiu, cap del Servei de Medicina interna l'Hospital Sant Joan de Reus fins al 1995, màster en Bioètica per la Universitat Autònoma de Barcelona, i líder de la creació i implementació dels comitès de bioètica a l'actual Grup Salut Sant Joan i a tot el sistema de salut català,

i també amb Maite Cubí, infermera gerontòloga, professional de l'Hospital de la Santa Creu de Tortosa durant 30 anys, màster en Envelliment i salut per la Universitat Rovira i Virgili, i màster en Bioètica i dret per la Universitat de Barcelona.

Ambdós han estat membres dels comitès de bioètica dels respectius hospitals de Reus i Tortosa.

Aquesta conferència s'emmarca en l'assessorament que des de fa temps Iubilo-URV proporciona sobre el Document de Voluntats Anticipades, també conegut com a testament vital, document que reforça el dret a decidir sobre el propi cos i la pròpia vida.

Aquest servei personalitzat es va oferir primer al personal jubilat de la URV, per després anar-lo estenent al personal actiu dels diferents centres. L'assessorament el duu a terme la mateixa Maite Cubí en una trobada privada, amb reserva prèvia a través de l'espai habilitat a la pàgina web de Iubilo. Fins ara l'assessorament s'ha anat fent al despatx de Iubilo-URV, al Campus Catalunya de Tarragona, i ben aviat es farà també a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut a Reus.

Amb aquesta iniciativa, la URV referma el seu compromís amb la promoció de l'autonomia i la llibertat personal, el benestar i la presa de decisions informades en l'àmbit de la salut.


Comparteix

Conferència