Terra Alta Escultura L'ombra del present Google Maps
11:00 h
Les coses no són tan simples com semblen a primera vista. Si voleu que un rellotge de sol us doni l'hora no n'hi ha prou amb mirar-lo. Cal conèixer els seus secrets. Una vegada els coneixeu, tots els rellotges de sol del món us donaran l'hora, la seva hora. Part explicativa a càrrec del professor Urbano Lorenzo, catedràtic de Metodologia de les Ciències del Comportament de la URV.
La part de la caminada és lliure. Sortida organitzada per al seu del Campus Extens de la URV junt amb els Ajuntaments de la Fatarella i Vilalba dels Arcs, i el Consell Comarcal de la Terra Alta. Les persones participants sortiran caminant des dels dos municipis fins a l'escultura "Art al Ras, l'ombra del present" i durant el recorregut podran observar diferents escultures del projecte Art al Ras.
L’explicaicó és a les 11:00 hores. Hi ha l’opció de fer dues caminades en grup des de Vilalba dels Arcs (sortida a les 9:00 h) i des de La Fatarella (a les 9:30 h). Cal inscripció prèvia al 977420018 o per correu electrònic a seu.terraalta@urv.cat.