25 abril 2024
Teatre
Revolta, noves mirades sobre el patrimoni senienc al voltant dels safareig - La Sénia
Dissabte, 27 de maig, 2023 - 11.00 h
Safareigs, La Sénia Mostrar mapa [+]

Aquesta activitat  vol donar la volta als safareigs del poble. Malgrat que alguns d'ells encara s'utilitzen, han perdut la funció social per la qual es van crear.

En aquesta quarta edició, se'ls dota d'un contingut nou:  l'Escola Maria Jesús Ortí Abella, l'Institut de la Sénia, l'Escola de Música de Joventuts Unides i l'Escola de Música de la Sènia-Agrupació Musical Senienca presentaran actuacions musicals i artístiques i, l'Associació de Dones faran una recreació de com es rentava als safareigs.

► Vegeu cartell de l'acte.

Acte organitzat pel Centre d'Estudis Seniencs, l'Agrupació Musical Senienca, l'Escola de Música de la Sénia, l'Institut La Sénia,  l'Associació de Dones Senienques, l'Institut Ramon Muntaner, Projecte Apadrina, Joventuts Unides La Sénia  i l'Ajuntament de la Sènia amb la col·laboració de la seu del Campus Extens de la URV a la Sénia  i amb el suport de la Diputació de Tarragona.

Campus extens, Safareigs la Sénia