25 abril 2024
Lliurament de premis
XVI Entrega de premis per treballs de recerca de batxillerat Sinibald de Mas - Torredembarra
Divendres, 26 de maig, 2023 - 18.00 h
Pati del Castell de Torredembarra, Plaça del Castell 9, Torredembarra, Espanya Mostrar mapa [+]

Reconeixement als estudiants amb els millors treballs de recerca del municipi. Intervindran a l’acte Maria Gual, regidora d'Ensenyament de l'Ajuntament de Torredembarra; Iris Gual, presidenta del Centre d'Estudis Sinibald de Mas, i Montserrat Pinent, vicerectora de Projectes Docents i Estudiants de la URV.

Carles Blanco, historiador, exdirector de l'Institut Torredembarra i inspector de zona, impartirà la conferència "El perquè de la recerca?".

Acte organitzat pel Centre d'Estudis Sinibald de Mas i l'Ajuntament de Torredembarra amb la col·laboració de la seu del Campus Extens de la URV a Torredembarra i amb el suport de la Diputació de Tarragona.

Campus extens, Centre Estudis Sinibald de Mas