29 abril 2024
Jornades
Dimecres, 19 d'abril, 2023 - 10.00 h
CRAI campus Sescelades (Avinguda Països Catalans, 26, Tarragona) Mostrar mapa [+]

En el marc de les jornades "Bessons digitals. Jornades de tecnologies 3D per a explorar el patrimoni cultural" s'organitzen els tallers d'Escaneig làser i Fotogrametria + impressió 3D.

Els tallers d'Escaneig làser i Fotogrametria + impressió 3D estan adreçats només per als estudiants de Grau i Postgrau de la URV, així com al professorat de la Universitat. Les places són limitades, però si hi estàs interessat o interessada posa't en contacte amb nosaltres i et confirmarem si hi ha places disponibles.

Taller d'escaneig làser - Necròpolis MNAT (10:00 h - 12:00 h - 15:00 h) al Necròpolis Paleocristiana de Tarragona

Taller de fotogrametria + impressió 3D a la URV (12:00 h - 15:00 h - 17:30 h) al CRAI campus Sescelades de la Universitat Rovira i Virgili

Museu Nacional Arquelògic de Tarragona
Telèfon de contacte