25 abril 2024
Conferència
Desenvolupament sostenible i transició energètica, a càrrec de Maria Teresa Costa, presidenta de la Comissió Nacional de l'Energia
Dimarts, 25 d'octubre, 2022 - 11.00 h
Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa (Campus Bellissens de la URV, Avinguda de la Universitat, Reus) Mostrar mapa [+]

Maria Teresa Costa, catedràtica de la Universitat de Barcelona i presidenta de la Comissió Nacional de l'Energia, fa la lliçó inaugural del curs acadèmic 2022-23 de la Facultat d'Economia i Empresa amb el títol "Desenvolupament sostenible i transició energètica".

Després de la lliçó inaugural es farà un reconeixement a la trajectòria professional de Gerard Jara, cofundador i CEO de Candor-AGS, Inc., i graduat de la Factultat d'Economia i Empresa.

També es lliuraran els premis Fundació Mútua Catalana de la Fase Local de la XIII Olimpíada d'Economia, Fundació Coll-Urgellès a l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2022-23 i Borges International Grup a l'estudiant graduat amb millor expedient acadèmic del curs 2021-22.

Presideixen l'acte Antonio Terceño, degà de la Facultat d'Economia i Empresa, Carles Pellicer, alcalde de Reus, i Josep Pallarès, rector de la URV.

Facultat d'Economia i Empresa
Economia i empresa