19 abril 2024
VII Seminari de Protohistòria Mediterrània de la URV
Dimecres, 5 de maig, 2021 - 18.00 h
Online - Campus Catalunya Mostrar mapa [+]

Els propers 28 d'abril, 5 de maig i 12 de maig se celebrarà el VII Seminari de Protohistòria Mediterrània de la URV, enguany en format Webinar. Un cicle dirigit especialment a l'alumnat del Grau d'Història i també a qualsevol persona interessada en el temes tractats. Es tracta d'un espai per a la difusió i la discussió de les novetats arqueològiques que han proporcionat alguns dels darrers treballs i projectes del mediterrani de referència.

El 5 de maig a les 18:00h  el Dr. Michele Guirguis, professor d'Arqueologia fenici-púnica a Università degli Studi di Sassari presentarà "Sardos y Fenicios en Cerdeña entre el final del siglo XI y el VI a.C: nuevos datos de Sulky, Monte Siral y Villasimius".

Les persones interresades en assistir ho han de sol·licitar previament a samuel.sarda@urv.cat

Societat i cultura