28 març 2024
Presentació
Projecció del documental "Del dol a l'amor"
Dimarts, 18 de juny, 2019 - 17.30 h
Aula Magna del campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Del dol a l'amor és el documental que han produït tres estudiants de Comunicació Audiovisual com a Treball de Fi de Grau, Irene Margalef, Ariadna Martínez i Gabriel Novau, sobre el tabú al voltant de la mort perinatal i neonatal. Per això el treball dona veu a les mares i pares que han perdut un fill durant l'embaràs o en néixer i que sovint es veuen obligats a viure un dol silenciat per la manca de comprensió i comunicació.

El documental es projecta en un acte públic, que compta també amb la ponència de la la fotògrafa de dol i impulsora del projecte Stillbirth, Norma Grau, i els fundadors del Grup d’Ajuda Mútua Dol d’estels, Anna Fité i Carles Sánchez.

El treball forma part del Programa d’Aprenentatge i Servei (APS) de la URV, a través del qual els estudiants han treballat conjuntament amb el testimoni de quatre famílies del Grup d’Ajuda Mútua de Reus “Dol d’estels”.

El programa complet de la jornada es pot veure aquí.

Docència, Societat i cultura