13 juny 2025
Exposició
Exposició "Temps era temps. Relats sobre la memòria"
Data i hora
Dijous, 12 de juny - 19.00 h
Lloc
Estació Municipal d'Autobusos de Tarragona, Plaça de la Imperial Tàrraco, Tarragona, Espanya Mostrar mapa [+]
Descripció

"TEMPS ERA TEMPS. Relats sobre la memòria" és una exposició col·lectiva dels alumnes de l’assignatura Fotografia, Cinema i Patrimoni Cultural (Grau d’Història de l’Art i Arqueologia, URV 2024-25), coordinada per la professora Vanina Hofman Matusevich i amb l’assessorament de Pep Escoda i Verònica Moragas (Photo Km0).

S'inaugura el dijous 12 de juny, a les 19:00, a l'estació d’autobusos de Tarragona, on es podrà veure fins el 19 de setembre.

És una mostra que teixeix fils entre passat i present: imatges que evoquen nostàlgia, reivindicació, contemplació i farsa, a través de l’exercici refotogràfic. Descobreix com els estudiants recreen paisatges, vincles i costums per repensar la nostra memòria col·lectiva.

Aquesta exposició és possible gràcies a la col·laboració entre Photo Km0, l’Aula de Cinema i Arts Audiovisuals i el Departament d’Història i Història de l’Art de la URV. Amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona, EMT i CòpiaLab.

Categoria i paraules clau
Societat i cultura
Compartir