El dimecres 12 de març es presentarà al Campus Terres de l’Ebre la segona edició del Campus Challenge, un projecte d’innovació docent concedit per l'Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la URV. L’acte servirà per donar a conèixer els reptes plantejats per les empreses i institucions participants i per constituir els equips de treball.
L’objectiu del Campus Challenge és establir un espai de col·laboració entre estudiants, professors, empreses i institucions per desenvolupar solucions innovadores a problemàtiques reals del territori. Durant dos mesos, els equips interdisciplinaris treballaran conjuntament per analitzar els reptes, proposar alternatives i presentar les seves conclusions.
Els grups de treball estaran formats per estudiants dels quatre graus que s’imparteixen al Campus, afavorint així la interdisciplinarietat i fomentant l’intercanvi de coneixements entre àmbits d’estudi diferents. Aquesta metodologia permet als participants desenvolupar competències transversals, treballar en entorns col·laboratius i connectar el seu aprenentatge acadèmic amb la realitat empresarial i institucional del territori.