18 octubre 2024
Exposició
Exposició "Caretta a la vista!"
Dilluns, 21 d'octubre - 10.00 h
Centre Cívic Sant Salvador Mostrar mapa [+]

Aquesta exposició, pretén donar a conèixer el projecte CARETTA A LA VISTA!. Un projecte de divulgació de l’espècie  perquè els ciutadans tinguin totes les eines per detectar i reconèixer un eventual rastre o niu de tortuga marina a les nostres platjes, i poder actuar adequadament davant un possible albirament de tortuga Babaua.cartell

Un projecte de divulgació científica finançat per la Fundación Española Para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) del Ministerio de Economía y Competitividad, i la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), amb el suport del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, de la Generalitat de Catalunya i l’Asociación Herpetológica Española (AHE). Exposició facilitada pel Campus Extens de la URV.

Aquí podeu veure la programació de Tardor'24 de la Xarxa de Centres Cívics de Tarragona.

Societat i cultura , Campus extens