12 setembre 2024
Conferència
Internacionalització integral inclusiva: millora les oportunitats globals d'aprenentatge per a TOTS els estudiants
Dimecres, 11 de desembre - 09.00 h
Universitat Rovira i Virgili (Campus Catalunya), Avinguda Catalunya, Tarragona, Espanya Mostrar mapa [+]

SOBRE NOSALTRES

ICI és un projecte destinat a co-crear igualtat d'oportunitats amb i per a tots els estudiants, per beneficiar-se de la internacionalització, independentment de la seva formació, orientació o capacitat, i per millorar les seves competències internacionals i interculturals.

OBJECTIUS

Crear una major conscienciació i compromís a les institucions d'educació superior sobre la necessitat d'un enfocament inclusiu i integral de la internacionalització.

Millorar la capacitat dels actors de les IES per actuar com a co-creadors d'enfocaments inclusivos i integrals de la internacionalització i per col·laborar més enllà dels límits de la seva pròpia àrea d'expertesa professional, disciplina acadèmica i de diferents contextos internacionals i interculturals.

Promoure enfocaments crítics a la internacionalització, orientats a avaluar la inclusió d'una institució i a descobrir els missatges "ocults" que soscaven la inclusió de les activitats d'internacionalització.

Promoure l'adopció de modalitats virtuals i mixtes per a un enfocament digital, integral i inclusiu de la internacionalització que garanteixi la qualitat, la coherència i l'eficiència a llarg termini.

Més informació i inscripcions: https://www.congressos.urv.cat/ici-project

Societat i cultura , Igualtat, Institució