Presentació de resultats i graduació del curs d'orientació professional per a la insersió laboral Inserlab
Dimecres, 12 de juny - 17.00 h
Castell de Vila-seca (Carrer del Castell, 38, 43480 Vila-seca) Mostrar mapa [+]

El Castell de Vila-seca és l’escenari de la celebració de la graduació de dotze estudiants del Programa Inserlab-InWork, en què s'hi reconeixeran els esforços i èxits dels estudiants que han participat en aquest programa innovador, finançat pel programa Erasmus Plus, Inwork comunitats inclusives en el treball i que ha comptat amb el suport de la Fundación ONCE.

Seran els mateixos estudiants (Pau Palau, Blanca Vilchez, Silvia Alcaverro i Judith Porras) els encarregats de presentar els resultats del projecte.

El padrí de la promoció és Albert Canadell, director general de Promociones Blaumar.

També es reconeixeran les empreses i entitats col·laboradores, amb una menció especial a l’IFE de l’Institut Cal·lípolis de Tarragona i a Esports URV per la seva ajuda en l’organització de la I Jornada d’esports inclusius de la URV.

Presidirant l'acte el rector de la URV, Josep Pallarès; la coordinadora del crus Inserlab-InWork; la cap del Departament de programes amb universitats i promoció del talent jove de la Fundació ONCE, Silvia Duarte, i la regidora d'Acció Social i Polítiques d'Igualtat de l'Ajuntament de Vila-seca, Lucía Teruel.

Fundació URV
Docència