Exposició
El Bunker: De rareses i misteris, exposició de Pep Lavilla amb acció escènica
Dimarts, 11 de juny - 19.00 h
Centre cultural Antic Ajuntament de Tarragona (C/ Major, 41, Tarragona) Mostrar mapa [+]

El Bunker és el projecte cultural obert a tota la ciutadania que impulsen l’Aula de Teatre de la Universitat Rovira i Virgili i l’Ajuntament de Tarragona, amb una programació formativa, de recerca i de creació al voltant de l’acció artística.

De l'11 al 16 de juny es podran veure diferents accions creatives al servei d’un discurs inclusiu i revolucionari per reivindicar la llibertat d’expressió i la defensa dels drets humans.

- Dimarts 11 de juny, a les 19h, al Centre cultural Antic Ajuntament. De rareses i misteris. Inauguració de l’exposició de Pep Lavilla amb acció escènica de Zona Zàlata. L’exposició es podrà visitar de l’11 al 30 de juny.

- Dijous 13 de juny, a les 18h, al campus Catalunya de la URV. Accions poètiques. L’Aula de Teatre de la URV presenta diferents accions poètiques en diferents espais del campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili. És el resultat del taller Paraula i Poesia, impartit per l’actriu tarragonina Mercè Rovira, que s'ha fet d'abril a juny.

- Divendres 14 de juny, a les 19h, al Centre cultural Antic Ajuntament. Concert Gracias Antonio Band.

- Dissabte 15 de juny, a les 19h, al Centre cultural Antic Ajuntament. Cabaret sonor i poètic, amb Bartolomé Ferrando, Marta Grau, César Reglero, Isabel Jover, Xavier Pié, Joan Torner i Joan Pascual.

- Diumenge 16 de juny, a les 12h, Centre cultural Antic Ajuntament. Paraula en acció, amb Arga Sentís, Marta Grau, Juan Carlos Elijas i Juan González Soto, amb música de Pau de Nut.

Aula de Teatre de la URV i Ajuntament de Tarragona
Societat i cultura