Congrés
5th REAL Symposium 2024 Human Capital, Languages, and New Literacies: Theories, Policies, and Impact
Dilluns, 3 de juny - 09.00 h
Universitat Rovira i Virgili (Campus Catalunya), Avinguda Catalunya, Tarragona, Espanya Mostrar mapa [+]

REAL (Grup de recerca “Economia, anàlisi de polítiques i llengua”) en cooperació amb Ulster University, Universitat de Barcelona i Universitat Rovira i Virgili, organitza un simposi interdisciplinari els dies 3 i 4 de juny de 2024 a la URV.

El simposi té com a objectiu debatre la relació entre les llengües i el capital humà en el sentit més ampli possible, alhora que presta atenció a les noves formes d'alfabetització que ha aportat la revolució digital. Les contribucions al simposi poden cobrir recerca teòrica i empírica sobre el tema, o les implicacions pràctiques en termes de política lingüística i impacte. El simposi és interdisciplinari, amb contribucions de l'economia, la ciència política, la sociologia, el dret, la sociolingüística i la lingüística aplicada.

El comitè organitzador treballa sota el paraigua del Grup de Recerca “Anàlisi Social i d’Organitzacions” i el projecte de recerca “Alfabetitzacions i Ocupacions en l’Era Digital” finançat pel Ministeri de Ciència i Innovació d’Espanya.

El programa es pot consultar al web del congrés

Societat i cultura