28 abril 2024
Presentació del programa formatiu InWork-Inserlab
Dijous, 30 de novembre, 2023 - 17.00 h
Sala de vistes del campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Presentació del Programa formatiu InWork-Inserlab, adreçat a joves amb discapacitat intel·lectual, trastorn del desenvolupament i TEA.

És un curs gratuït de 150 hores, acreditat per la Fundació URV, que es farà de febrer a juny de 2024, amb l'objectiu d'ajudar estudiants amb necessitats especials a tenir experiències d'aprenentatge en contacte amb el món laboral. Forma part del projecte Erasmus+ In-Work, Comunitats inclusives en el treball.

L'acte està obert a estudiants, famílies, entitats i empreses que vulguin col·laborar-hi. Cal inscriure's al formulari.

El curs es presenta coincidint amb el Dia Mundial de la Discapacitat. També aquest dia es presentaràn unes jornades sobre esport inclusiu, que es faran al març de 2024.

URV
Docència