Nit Europea de la Recerca. Tallers científics per a públic familiar
Divendres, 29 de setembre, 2023 - 16.30 h
Plaça Corsini, Tarragona Mostrar mapa [+]

S'amplia a dos dies l’acte central de la Nit Europea de la Recerca, que tindrà lloc a la plaça Corsini de Tarragona amb la fira de tallers científics per a públic familiar. Prop de 60 tallers ompliran la plaça el divendres 29 de setembre a la tarda i el dissabte 30 de setembre al matí. Els tallers, aptes per a públic de totes les edats, els imparteixen investigadors i investigadores de la URV i dels instituts de recerca del territori amb l’objectiu d’acostar la ciència a la ciutadania i despertar interès per la ciència entre els més petits. L’activitat és gratuïta i no cal inscripció prèvia.

La Nit Europea de la Recerca és un esdeveniment públic dedicat a la divulgació de la ciència que té lloc cada any en 300 ciutats de 30 països d’arreu d’Europa l'últim divendres de setembre. Té com a objectiu acostar els investigadors i investigadores al públic de totes les edats i donar a conèixer la recerca i la innovació que fan de manera amena i participativa.

La Unitat de Comunicació i Divulgació de la Ciència de la Universitat Rovira i Virgili coordina i organitza aquest projecte a la demarcació de Tarragona i ha dissenyat activitats adreçades a ttots els públics. També hi participen els centres CERCA del territori: l'Institut Català d'Arqueologia Clàssica (ICAC), l'Institut de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES), l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ) i l'Institut d'Investigació Sanitària Pere Virgili (IISPV).

Unitat de Comunicació de la Ciència URV