26 abril 2024
Sessió
Inauguració de curs a Medicina, amb sor Lucía Caram
Dimecres, 19 d'octubre, 2016 - 19.00 h
Aula Magna Francesc Cailà. de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut (C/Sant Llorenç 21, Reus) Mostrar mapa [+]

A la inauguració del curs acadèmic 2016-17 de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, la primera lliçó la pronuncia
Sor Lucía Caram, amb el títol: “Compromís i humanització”. Promou el programa Invulnerables, de l’Obra Social la Caixa i la Fundació Rosa Oriol.

S'atorguen els premis Sant Lluc 2016, en tres modalitats: el premi als treballs de fi de grau i de fi de màster dels ensenyaments de Medicina, Nutrició Humana i Dietètica i del Màster d’Envelliment i Salut; la beca de mobilitat  Francesc Cailà i Mestre per a la menció europea/internacional en el títol de doctor/a; i el premi Rodrigo Miralles de recerca en Fisioteràpia.

Institució, Salut, inauguració de curs