22 May 2019
I Concurs de Dibuix Esborrem el Dolor infantil
Thursday, October 11, 2018 - 17:30 h
Teatre Bartrina (Plaça del Teatre, 1, Reus) Show map [+]

Lliurament de premis del I Concurs de Dibuix Esborrem el Dolor infantil de la Càtedra de Dolor Infantil URV-FG dins de la seva campanya de sensibilització Esborrem el Dolor Infantil. El concurs premia als autors dels tres millors dibuixos de cada categoria. Han participat alumnes de primària, secundària i educació especial d’escoles del Camp de Tarragona.

L’acte compta amb la participació i col·laboració de la regidora d’Ensenyament i Política Lingüística, la Sra. M. Dolors Sardà; la Vicerectora de Relacions Institucionals, Cultura i Compromís Social de la Universitat Rovira i Virgili, la Sra. Cori Camps; i de la regidora de Cultura, la Sra. Monsterrat Caelles. L’acte també comptarà amb l’actuació de l’Escola i conservatori de música de Reus i l’espectacle de màgia del Mag Vidi.

Càtedra de Dolor Infantil URV-FG
Health