22 May 2019
Presentation
Inauguració del curs 2018-19 del campus Terres de l'Ebre
Monday, October 15, 2018 - 12:00 h
Aula Magna (Campus Terres de l'Ebre, Avinguda Remolins, 13-15, Tortosa) Show map [+]

L'esportista d'elit, Aina Cid (Amposta, 1994) serà l'encarregada de pronunciar la lliçó inaugural del curs 2018-2019 del campus Terres de l'Ebre de la URV. Cid forma part del Club de Rem d'Amposta i els últims anys ha aconseguit diversos títols esportius d'alta rellevància per a la Federació Espanyola de Rem. Així, el 2016 ella i la seua parella de rem, Anna Boada, van aconseguir una històrica sisena posició en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro, el que comportava un diploma olímpic. I més recentment, el passat mes de setembre van guanyar la medalla de bronze als Mundials de rem de Plovdiv (Bulgària).

En la conferència inaugural l'esportista ampostina parlarà de la seua experiència universitària als EUA, on s'ha llicenciat en Ciències de l'Esport a la Universitat d'Ohio. Actualment estudia un màster.

La rectora de la URV, María José Figueras, i el director del campus Terres de l'Ebre, Jordi Sardà, inauguraran el curs.

Cal confirmar l'assistència als telèfons 977 46 40 01/02 o a l’adreça de correu electrònic cte.direccio@urv.cat.

Campus Terres de l'Ebre de la URV
Society & Culture, Sports, Aina Cid, Amposta, Jocs Olímpics, Lliçó inaugural, Rem, Terres de l'Ebre