23 abril 2024
Conferència
Inauguració de curs de la Facultat d'Economia i Empresa
Divendres, 26 d'octubre, 2018 - 12.00 h
Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa (Av.Universitat,1,Reus) Mostrar mapa [+]

La inauguració del curs 2018-19 de la Facultat d'Economia i Empresa compta amb la lliçó inaugural “La indústria: fonaments del creixement i futur sostenible”, a càrrec de Raül Blanco, Secretari General d’Indústria i de la PIME, que depèn del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme.

L'obertura serà a càrrec de la rectora, María José Figueras, i es reconeixerà la trajectòria professional de Cèsar Grinyó, director Financer i de Control de Gestió d’AKI Portugal i exestudiant de la Facultat d’Economia i Empresa. També es lliuraran els premis Fundació Mútua Catalana de la Fase Local de la X Olimpíada d’Economia i el premi Fundació Coll-Urgellès a l’estudiant amb millor nota d’admissió del curs 2018-19.

Economia i empresa