19 abril 2024
Lliurament de premis
Premis del Consell Social a la Qualitat Docent
Dilluns, 25 de juny, 2018 - 18.00 h
Sala de juntes del Rectorat (C/ De l'Escorxador s/n, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Es fa l'acte d'entrega dels premis del Consell Social URV a la Qualitat Docent 2018. En la modalitat individual, s'atorga al projecte "Docència amb valor afegit", del professor Albert Fabregat de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química. En la modalitat col·lectiva, a "Horts socials a la URV: l'educació ambiental per a la innovació social", d'un col·lectiu de professors i professores de diferents centres.

Cadascuna de les dues modalitats del premi està dotada amb 3.500 euros, i els guardonats seran els candidats de la URV a les distincions Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària, que atorga cada any la Generalitat de Catalunya.

Consell Social de la URV i URV
Consell Social , Institució, premis, qualitat docent