29 març 2024
Diplomes als estudiants xinesos 2017-18
Dilluns, 21 de maig, 2018 - 10.00 h
Aula Magna del campus Catalunya (Av. Catalunya 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Els 137 estudiants xinesos participants en els cursos de 3er i 4art curs de Llengua Espanyola, edició 2017-18, reben els seus diplomes.

Estan presents el degà de la Facultat de Lletres, Josep Sánchez Cervelló, el director del Centre d’Estudis Hispànics, Antonio Nomdedeu, i Charo Romano, directora del Centre de Formació Permanent (FURV).

L'acte és acadèmic i lúdic alhora. En el programa previst intervenen dos estudiants, es lliuren els diplomes i els certificats als alumnes voluntaris. Segueixen espectacles i s'atorguen diferents premis: del certamen literari, a les millors notes; es projecten vídeos preparats per l’alumnat amb Lismary Castillo, s'interpreta una cançó preparada per l’alumnat amb Lismary Castillo i els alumnes del curs de flamenc fan una exhibició.

Centre d'Estudis Hispànics, Centre de Formació Permanent de la FURV i Facultat de Lletres
Docència, Economia i empresa, Societat i cultura , estudiants xinesos, internacionalització