Fair
Mercat solidari Mas d'en Gras
Saturday, May 26, 2018 - 10:00 h
Exterior de la Facultat de Turisme i Geografia (C/ Joanot Martorell n.15, Vila-seca) Show map [+]

El Mercat Solidari Mas d’en Gras és un espai de compra-venda d’objectes de segona mà, artesania i objectes vintage obert a tothom que vulgui participar. La filosofia són les 3 erres: reutilitzar, reduir i reciclar. També hi ha tallers i espai de lleure.

Per muntar una parada només cal que ens enviïs un correu electrònic a mercat.ftg@urv.cat i t’explicarem els detalls, només costa 10 euros. Els beneficis recaptats amb el lloguer de les parades i els obtinguts amb el vermuts i els aperitius, a banda de finançar l’organització del propi mercat seran repartits entre la URV Solidària i l’Associació Voluntaris Socials per Vila-seca.

No t’ho pensis més, posa la teva parada o vine a triar i remenar ... Participa al Mercat de Mas d’en Gras!

Facultat de Turisme i Geografia, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vila-seca
Cooperation, Society & Culture, mercat solidari