28 març 2024
Rèquiem en do menor, de Luigi Cherubini
Diumenge, 18 de març, 2018 - 19.00 h
Catedral de Tarragona (Pla de la Seu s/n, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La Coral i l'Orquestra de la URV interpreten el Rèquiem en do menor de Luigi Cherubini, dirigit per Marcel Ortega, director de l'Orquestra de la URV. La Coral la dirigeix Montserrat Rios.

Es tracta d’una obra mestra del segle XIX. L'elecció d’aquesta obra és incontestable per la novetat que encara suposa escoltar-la actualment, també pels elogis rebuts per part dels grans músics i compositors del s. XIX i per la comunió de les formes acadèmiques amb la genialitat expressiva de Luigi Cherubini, considerat un dels compositors d’òperes més prestigiós. Les dues formacions universitàries s'agermanen en aquest complexa tasca, sense l'actuació de solistes.

Les entrades les podeu obtenir aquí  o bé a les taquilles del Teatre Tarragona. El concert forma part del Cicle de Música Sacra i s'oferirà també a Salou i a Valls.

Joventuts Musicals de Tarragona
Societat i cultura , Música