23 abril 2024
Investidura
Investidura de Mary Nash com a doctora honoris causa
Divendres, 9 de març, 2018 - 12.00 h
Paranimf de la Universitat, al Rectorat (C/De l'Escorxador s/n, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Serà apadrinada per Montserrat Duch, professora del departament d’Història i Història de l’Art.

Mary Nash (Limerick, Irlanda,1947) va ser catedràtica d’Història Contemporània a la UB del 1991 al 2016. Ha estat la principal introductora dels estudis de dones i gènere a la universitat espanyola. En recerca i publicacions, entre articles i llibres sumen 259 citacions, entre elles l'obra Mujeres del mundo (2005). Ha fundat diverses estructures de recerca i entre altres distincions i premis, és doctora honoris causa per la Universidad de Granada.

Coincidint amb l'acte, el CRAI del campus Catalunya ha creat un centre d'interès bibliogràfic sobre Mary Nash, consultable fins al 23 de març.

Si voleu assistir a la investidura, us demanem confirmació al tel. 977 55 80 04 o a secgpr@urv.cat  abans del 6 de març. L'acte forma part de l'XI Setmana de la Igualtat de la URV.

Telèfon de contacte
Institució, Societat i cultura , doctorat honoris causa, feminisme