20 April 2019
Formació per al Consell d'Estudiants
Friday, February 9, 2018 - 18:30 h
Sala de juntes del campus Catalunya (Av. Catalunya 35, Tarragona) Show map [+]

A la primera Jornada de Formació del Consell d'Estudiants intervenen: una persona representant de l'Agència de Qualitat per al Sistema Universitari Català, AQU Catalunya, i la presidenta i el vocal de política universitària de la Coordinadora de Representantes de Estudiantes de las Universidades Públicas, CREUP.

El Consell és l'òrgan de participació, coordinació i decisió dels estudiants de la URV, i alhora és l'òrgan interlocutor dels estudiants davant el Consell Rectoral. Els seus objectius són: vetllar pels drets i interessos de tots els estudiants, dirigir les seves propostes i demandes als òrgans universitaris competents i promoure i facilitar que els estudiants rebin una formació acadèmica i humana de qualitat.

Consell d'Estudiants
Institution, Teaching, Consell d'Estudiants, estudiants