Exhibition
Fem que les cadires volin
Monday, November 27, 2017 - 08:00 h
Vestíbul de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia (Ctra. de Valls s/n, Tarragona) Show map [+]

A l'exposició "Fem que les cadires volin. Manel Margalef a l'Escola Pax" es poden veure les obres d'aquest artista i de l'alumnat de 6è de de Primària del centre, que han estat treballant conjuntament, dins el programa "L'artista va a l'escola" de l'Institut Municipal d'Educació de Tarragona (IMET).

Amb les mestres Jacqueline Pedescoll i Patrícia Rodríguez, els nens i nenes s'aventuren en un recerca de significat, al voltant d'un pretext temàtic tan banal com una cadira. De la mà d'estratègies pròpies de l'art contemporani com la metàfora o la descontextualització, reflexionen sobre problemes socials, valors compartits, dilemes morals o somnis.

Projecte L'artista va a l'escola, Ajuntament de Tarragona, Escola Pax i Aula d'Art URV
Society & Culture, art, Aula d'Art