29 març 2024
Presentació
Inauguració del curs acadèmic de la Facultat de Química
Dimecres, 15 de novembre, 2017 - 12.00 h
Facultat de Química. Aules 101 i 102 (edifici N1) (C/Marcel·lí Domingo, 1. 43007 Tarragona, España) Mostrar mapa [+]

La inauguració oficial del curs acadèmic 2017-2018 de la Facultat de Química coincidirà amb la festivitat de Sant Albert Magne. La lliçó inaugural durà per títol "Estances sagrades: els laboratoris vistos des dels llibres i l'art" i anirà a càrrec de Santiago Álvarez, catedràtic de Química inorgànica de la Universitat de Barcelona.

Durant l'acte es lliurarà el premi als estudiants amb millor nota d'accés al grau de Química, al grau de Bioquímica i Biologia Molecular i a la doble titulació de grau de Biotecnologia / Bioquímica i Biologia Molecular, patrocinat per l'editorial Pearson.

La Societat Catalana de Química atorgarà també un reconeixement a l'estudiant que va obtenir millor nota al Treball de Fi de Grau de Química del curs 2016-2017.

Per últim, es lliuraran els reconeixements al PAS i PDI que ha complert 25 anys de dedicació a la Facultat  de Química o que es va jubilar el curs 2016-2017.

Ciència i tecnologia, facultad de química, Inauguración, san alberto magno