Jornada del Profesorado del Grado en Nutrición Humana y Dietética
Thursday, November 16, 2017 - 14:00 h
Fira de Reus (Av. Bellissens 40, Reus) Show map [+]

La I Jornada Nacional del Profesorado del Grado en Nutrición Humana y Dietética té com a lema "Innovando hacia la excelencia". Aquesta primera edició té com a objectius analitzar aspectes que permetin millorar la formació dels estudiants, de les pràctiques professionals i la adaptació dels continguts a la demanda de l'exercici professional, i valorar la inserció laboral dels egressats.

La participació està oberta a professors i estudiants, sobretot als estudiants de l'últim any que vulguin presentar els seus treballs de fi de grau i a professionals de l'àmbit de la nutrició i la dietètica.

Facultat de Medicina i Ciències de la Salut i Conferencia de Decanos y Directores del grado en Nutrición Humana y Dietética
Health, Teaching, Nutrició Humana i Dietètica