26 abril 2024
Jornades Internacionals per a Professors de Català
Dimarts, 18 de juliol, 2017 - 15.30 h
Campus Catalunya (Av. Catalunya 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

S'organitzen anualment i en la 31ena edició es fan per segon cop consecutiu a la URV. Les Jornades per a Professors de Català a l'Exterior són el principal espai de formació adreçat al professorat de la Xarxa. Estan programats diferents tallers, s’hi han programat diverses conferències i activitats de caràcter cultural. Les Jornades també són un punt de trobada, debat i reflexió per compartir projectes i experiències didàctiques. Entre els assistents s’hi compten professors de les universitats d’Hèlsinki, Jerusalem, Mèxic DF, Georgetown, Croàcia i L’Havana entre d’altres.

La sessió inaugural té lloc dimarts 18 de juliol a les 15.30 h a la sala de Graus del campus Catalunya i hi participen Josep Anton Ferré, rector de la URV, Manuel Forcano, director de l’Institut Ramon Llull, i Arcadi Navarro, secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat.

Institut Ramon Llull, amb la col·laboració de la URV i el Departament de Filologia Catalana
Docència, Institució, Societat i cultura , llengua i cultura catalanes, xarxa de professors de català