28 març 2024
Exposició
Alexandre Frias, el metge dels infants
Dilluns, 19 de juny, 2017 - 08.00 h
Vestíbul i seminari 201 de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut (C/Sant Llorenc 21, Reus) Mostrar mapa [+]

Es pot visitar l'exposició itinerant "Alexandre Frias i Roig, el metge dels infants". Hi ha pòsters explicatius de la importància de la figura del facultatiu, Fill Il·lustre de la ciutat, i instrumental que feia servir en la seva tasca assistencial i investigadora.

La mostra forma part de les activitats de Reus 2017, Any Alexandre Frias i Roig. El metge va nèixer a Reus (1878-1963). Llicenciat en Medicina a Barcelona, exerceix de pediatra a la ciutat. Preocupat per l'elevada taxa de mortalitat infantil  del país, va divulgar principis sanitaris entre les dones i va fundar l'Institut de Puericultura "La gota de llet "de Reus, entre moltes altres activitats. Va aconseguir el seu objectiu, reduir el nombre de morts d'infants a la ciutat.

Salut, Any Alexandre Frias i Roig 2017, Reus