16 abril 2024
Graduació
Cloenda màster en Nutrició i Metabolisme 2016-17
Dijous, 22 de juny, 2017 - 17.00 h
Aules 101 i 102 (edifici N1) (Facultad de Química. C/ Marcel·lí Domingo, 1 Tarragona) Mostrar mapa [+]

La conferència "Investigació en lípids funcionals per alimentació infantil" serà impartida per la Dra. Maria Rodríguez-Palmero, Directora d'Investigació Bàsica de Laboratorios Ordesa. S'emmarca dins l'acte de cloenda del Màster en Nutrició i Metabolisme 2016-2017 i celebració dels 10 anys d'implantació del màster oficial.

Durant l'acte els alumnes rebran un diploma i un obsequi de mans dels membres de la mesa que presidiran l'acte: la degana de la Facultat de Química i els dos coordinadors d'aquest màster interuniversitari impartit per la URV i la UB.

Veure CV de la conferenciant

Ciència i tecnologia, acto de clausura, maria rodríguez-palmero, máster en nutrición y metabolismo